Â…a fost concluzia unui savant, la un moment dat. Din fericire, aceasta descoperire nu a potolit setea de cunoastere si inovare a celor care i-au urmat.
Marea provocare pentru un constructor este sa anticipeze nevoile potentialilor clienti. Peugeot 1007 reuseste sa surprinda placut in anul 2004, cand multi cred ca automobilul a devenit o treaba monotona. Pentru francezi, colaborarea cu Pininfarina este o traditie si, sustin ei, asa ar trebui sa ramana si pe mai departe. Din punctul de vedere al design-ului, 1007 reprezinta unul dintre rezultatele acestei colaborari, iar italienii au reusit sa combine de minune liniile unei caroserii avangardiste cu imaginea actuala a Peugeot.
Pentru a nu fi acuzati de ignoranta, francezii au acordat aceeasi atentie si interiorului. Daca sunteti un fan al gadget-urilor, va puteti dota micutul 1007 cu sistem de navigatie si GPS, sistem audio care integreaza telefonul GSM, cruise control si aer conditionat automat. Peugeot 1007 se lauda 7 airbag-uri, francezii instaland un airbag chiar si pentru coloana de directie, in scopul de a proteja genunchii soferului in caz de accident. Veti mai gasi pe lista dotarilor cateva sisteme electronice (ABS, REF, AFU, ESP, ASR) care au grija sa va creeze impresia ca sunteti un bun pilot, insa nu exagerati, pentru ca are si electronica anumite limite.
De tot ce ati citit mai sus va puteti bucura in trei moduri. Pentru cei timizi, exista un propulsor de 1.360 cmc care ofera 75 CP si 118 Nm. Daca sunteti o persoana temperamentala, atunci optati pentru 1,6 litri si 110 CP. Cu acest motor, va veti putea bucura din plin de cutia de viteze 2 Tronic, care permite schimbarea vitezelor ca in F1. Francezii mai propun pentru micul 1007 un motor HDi de 1.399 cmc, 70 CP si 160 Nm.
Pana acum am vorbit despre masina 1007, acum vom descrie conceptul 1007. In clasa mica, toata lumea miza pe o silueta cat mai simpla, simpatica si tehnica totodata, pentru a reduce costurile. Peugeot 1007 vine cu un nou slogan, Open Sesame. Si nu este o gaselnita a departamentului de marketing, ci o realitate. Francezii au renuntat la portierele clasice, in favoarea unora culisante actionate electric, care vor revizui si conceptul de parcare in marile aglomeratii.
ProMotor