Aseară, antreprenori cu business-uri creative au reușit să-i cucerească pe lei într-o ediție cu investiții record. Show-ul Imperiul Leilor a condus topul audienței și în această săptămână.
Miercuri seară, Imperiul Leilor a fost lider de audiență. Emisiunea a înregistrat 7.8 puncte de rating și 25.8% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3.7 puncte de rating și 12.1% cotă de piață, conform unui comunicat remis Apropo de către postul de televiziune.
Nina și Ioan Rus au plecat acasă cu 1 milion de euro investiție în business-ul lor tradițional, care înglobează o păstrăvărie, un restaurant, o băcănie, o pensiune și o fabrică de procesare a produselor din pește. Dragoș Petrescu, Dan Șucu și Dr. Wargha Enayati vor fi noii lor parteneri care vor deține 49% din afacere.
Plățile bancare intră într-o nouă dimensiune prin sistemul propus de Mihai Drăghici. Concurentul crede că într-un viitor nu foarte îndepărtat ne vom folosi chipul atunci când vom cumpăra o cafea sau vom plăti biletul la cinema. Investitorii au fost impresionați de propunerea lui, iar în urma negocierii, Cristina Bâtlan și-a adjudecat 10% din afacere în schimbul unei finanțări de 230.000 de euro.
Leoaica a găsit potențial de creștere și în afacerea cu produse din ceramică prezentată de Georgiana Deaconu. Aceasta i-a oferit 70.000 de euro pentru 20% din acțiuni.
Anton și Raluca Balint le-au arătat leilor cum reușesc să apropie oamenii de natură, prin terarii și obiecte de decor realizate prin tehnica de vitraliu, din sticlă reciclată. Chiar dacă business-ul lor este la început de drum, Dan Șucu a crezut în ei și le-a propus să devină partenerul lor, să investească 50.000 de euro pentru 49% din afacere.
Ultimul concurent care a pășit, aseară, în Imperiul Leilor, a fost Valentin Chirică, un tânăr de 18 ani, care visează să îmbrace cu creațiile lui toți artiștii din România. Nepregătit pentru întâlnirea cu leii, tânărul a reușit totuși să-i cucerească prin energia și creativitatea lui: ”Să ai o idee nu e suficient, însă pentru mine e important cine ești tu. Pentru mine asta contează mai mult decât dacă veneai cu plan de afaceri bine scris sau un plan profitabil”, a spus Cristina Bâtlan înainte de a-i oferi 100.000 de euro pentru 51% din brandul lui.
Și săptămâna următoare leii vor deschide porțile Imperiului pentru idei și business-uri cu potențial. Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Dr. Wargha Enayati, Sebastian Dobrincu și Dragoș Petrescu revin miercuri, de la ora 21:30, într-o nouă ediție Imperiul Leilor.
Foto: PRO TV
CITEȘTE ȘI: Al treilea sezon „Imperiul Leilor” începe pe 9 februarie la Pro TV