Miercuri seară, leii au redeschis porțile Imperiului și au fost pregătiți să atace sau să se lase îmblânziți în vânătoarea de idei și business-uri creative. O mulțime de antreprenori au plecat acasă așa cum au venit, unii însă au reușit să ia finanțarea și să parafeze parteneriatul mult visat. Ediția Imperiul Leilor din această săptămână a fost lider de audiență.
În intervalul orar 21:24 – 23:27, PRO TV a fost lider de audiență și a înregistrat 7.5 puncte de rating și 22.5% cotă de piață, pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe locul doi avea 5.8 rating și 17.5% share, conform unui comunicat remis Apropo de către PRO TV.
Laurențiu Elena le-a propus leilor asocierea într-un business cu machete auto pentru colecționari. Oferta lui a fost analizată în detaliu, iar în ciuda cifrelor slabe, Cristina Bâtlan și Dragoș Petrescu au ales să decidă emoțional. ”Cifrele nu te ajută deloc, deci trebuie să merg pe feeling. Ești un om corect, ești onest!”, i-a spus leoaica, după ce Dragoș Petrescu a subliniat faptul că a venit slab pregătit: „Cu prezentarea stai prost! Văd un antreprenor harnic, nepriceput, dar suficient de pregătit încât să supraviețuiască!”. Într-un final, cei doi i-au propus o investiție de 100.000 de euro pentru 40% din business, pe care concurentul a acceptat-o.
Raluca Enache și Daniela Pădurariu, două tinere antreprenor au venit în Imperiul Leilor, extrem de emoționate, în încercarea de a primi finanțare pentru o platformă de servicii cosmetice, make-up, frizerie și relaxare la domiciliu. ”Voi credeți că un maseur profesionist sau un make-up artist cu nasul pe sus o să se suie în tramvai, să vină să mă facă pe mine frumos acasă?”, le-a întrebat Dragoș Petrescu. Discuția aprisă cu leii s-a încheiat cu o finanțare din partea lui Sebastian Dobrincu, cel care a văzut potential în ideea lor și le va oferi o investiție de 60.000 de euro în schimbul a 25% din acțiunile companiei.
O nouă ediție Imperiul Leilor miercuri, de la ora 21:30, la PRO TV. Show-ul este disponibil în avans pe VOYO.
Foto: PRO TV
CITEȘTE ȘI: Show-ul „Imperiul Leilor” a fost lider de audiență, într-o ediție cu investiții record