Sezonul 2 din „Bridgerton” a fost vizionat timp de 193 de milioane de ore în weekendul său de debut, conform clasamentului Top 10 recent lansat de Netflix pentru săptămâna 21-27 martie. Această audiență impresionantă de trei zile este un record, deoarece sezonul 2 „Bridgerton” este acum cel mai vizionat titlu de televiziune Netflix în limba engleză în weekendul său de premieră din istoria streamerului.
Desigur, cel de-al doilea sezon din „Bridgerton” a ajuns pe locul 1 într-o perioadă de șapte zile. Pe locul 2 s-a clasat noua serie de emisiuni concurs „Is It Cake?” iar pe cel de al treilea a fost primul sezon din „Bridgerton”.
Succesul celui de-al doilea sezon al lui „Bridgerton” era de așteptat, deoarece primul sezon se află pe un confortabil loc 1 pe lista Netflix a celor mai populare seriale în limba engleză, pe baza orelor vizionate în primele 28 de zile pe serviciul de streaming. Primul sezon a adunat 625,5 milioane de ore vizionate în acea perioadă, după premiera din 25 decembrie 2020.
În urma celei de-a doua cărți din seria de romane de dragoste cu aceleași nume ale Juliei Quinn, sezonul 2 din „Bridgerton” spune povestea căutării iubirii lui Lord Anthony Bridgerton (Jonathan Bailey) și a relației romantice încurcate cu surorile Kate Sharma (Simone Ashley) și Edwina Sharma (Charithra Chandran). Sezonul a schimbat atenția de la prima parte a lui „Bridgerton”, care s-a concentrat pe sora mai mică a lui Anthony, Daphne Bridgerton (Phoebe Dynevor) și relația ei amoroasă cu Ducele de Hastings (Regé-Jean Page).
Foto: Netflix
Chris Van Dusen, creatorul „Bridgerton”: Sezonul al doilea este „emoționant, sexy, scandalos”