Serialul „Vlad” difuzat de Pro TV a ajuns, luni seară, la final. Ultimul episod a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20.28 – 23.14.
În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8,3 puncte de rating și 22,7% cotă de piață, față de locul 2, care avea 7,6 puncte de audiență și 20,7% share. În același interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 8,7 puncte de audiență și 27,3% share, în timp ce locul 2 avea a înregistrat 6,4 puncte de rating și 20,1% share.
De-a lungul celor două ore și jumătate, peste 1,3 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit serialul „Vlad”, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
CITEȘTE ȘI: Pro TV pregătește PROTEVELION, cu vedete ale postului, dar și artiști îndrăgiți
Comedia de sărbători este în fiecare sâmbătă la PRO TV: „Greu ucis” și „Las Fierbinți”
PRO TV anunță încheierea colaborării cu Vlad Enăchescu
Theo Rose este prezentatoarea „SuperStar România”, la Pro TV
Survivor, competiția care a cucerit publicul din întreaga lumea, revine la PRO TV
Foto: Pro Tv