Serialul „Las Fierbinți”, vizionat de peste 2 milioane de telespectatori
Peste 2 milioane de telespectatori au urmărit serialul de comedie „Las Fierbinți”, joi seară, la Pro TV.
În medie, săptămâna aceasta, „Las Fierbinți” a fost în topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 11,8 puncte de rating și 29,6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 6,9 puncte de rating și 17,2% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a condus topul televiziunilor cu o medie de 10,1 puncte de audiență și 28,7% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 6,9 puncte de rating și 19,6 % share. La nivel național, peste 2 milioane de români au urmărit „Las Fierbinți”, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
Luni, serialul a înregistrat cel mai mare share urban, în rândul publicului cu vârsta cuprinsă între 18-49 de ani, iar marți, „Las Fierbinți” a condus topul în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD și a fost cel mai urmărit episod pe toate categoriile de public, din ultima săptămâna, din prime time.
Serialul poate fi vizionat în fiecare seară de luni, marți și joi, de la 20.30! Noul sezon este disponibil online și pe voyo.ro.
CITEȘTE ȘI: „Căsătoriți pe nevăzute”, „Las Fierbinți” și „Știrile” – Pro TV, lider de audiență marți seară
Foto: Pro TV