Telespectatorii au urmărit joi seară în număr foarte mare seria „Adela”, produs de Ruxandra Ion şi Dream Film Production, în intervalul comun de difuzare cu „Masked Singer România”, serialul de la Antena 1 impunându-se ca lider detaşat de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public.
Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 21.30-23.00, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, serialul „Adela” s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, cu o audiență medie de 6,5 puncte de rating și 22,3% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro TV, cu „Masked Singer România”, cu o medie de 5,2 puncte de rating şi 17,9 cotă de piaţă. Şi la nivel urban, serialul a condus clasamentului audienţelor, cu un rating mediu de 6,3 puncte şi 16,6% cota de piaţă, în vreme ce Pro TV înregistra atunci 5,4 puncte de rating şi 14,3% cota de piaţă.
Ierarhia s-a pãstrat şi la nivelul întregii tãri, când Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 7,2 puncte şi 18,1% cota de piaţã, în vreme ce Pro TV înregistra atunci 6,4 puncte de rating şi 16,1 cota de piaţã. Aproape 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional, în minutul de aur, 21.51, urmăreau serialul joi seară, potrivit unui comunicat remis Apropo de Antena 1.
Serialul, aflat la al doilea sezon, poate fi urmărit în fiecare joi, de la ora 20.30, la Antena 1.
CITEȘTE ȘI: Iulia Albu prezintă „I.A. cu stil”, din 17 septembrie, la Antena Stars
Foto: Antena 1