Serialul „Adela”, de la Antena 1, a fost lider de audienţă joi seară
Serialul „Adela”, de la Antena 1, produs de Ruxandra Ion şi Dream Film Production, a fost lider de audienţă joi seară, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
Astfel, conform Kantar Media, Antena 1 s-a impus în intervalul 20.30 – 22.55 ca lider de piaţã la nivelul publicului comercial, cu o cotă de piaţă de 24% şi un rating mediu de 6,9 puncte. În acelaşi interval şi la nivelul aceluiaşi target, Pro TV, cu difuzarea proiectelor „Las Fierbinţi” şi „Masked Singer”, ocupa poziţia secundă, cu 22,1 % cota de piaţã şi 6,4 puncte de rating, potrivit unui comunicat remis Apropo de Antena 1. În minutul de maximã audienţã, înregistrat la 21.49, aproape 1.5 milioane de telespectatori la nivelul întregii ţari urmãreau serialul.
Serialul „Adela” este difuzat în fiecare joi, de la 20.30, la Antena 1.
CITEȘTE ȘI: „Chefi fără limite” – show de cooking, travel și aventură, la Antena 1
„Asia Express- Drumul Împăraților” începe sâmbătă, la Antena 1
„iUmor” revine la Antena 1 cu cel de-al 11-lea sezon, pe 25 septembrie
Emisiunea MediCOOL va avea premiera pe 29 august, la Antena 1
Emisiunea „Hello Chef” revine cu un nou sezon, pe 29 august, la Antena 1
Quiz show-ul „Prețul cel bun” debutează pe 6 septembrie la Antena 1
Cel de-al doilea sezon al serialului „Adela” va avea premiera pe 19 august, la Antena 1
Premiera serialului ”Povești de familie”, la Antena 1, lider de audiență
Antena 1 se pregătește de „Insula iubirii”
Foto: Antena 1