Serialul „Adela”, de la Antena 1, a fost lider de audienţă joi seară
Telespectatorii au urmărit joi seară în număr foarte mare serialul „Adela”, difuzat de Antena 1 și produs de Ruxandra Ion şi Dream Film Production. În intervalul comun de difuzare cu „Masked Singer România”, de la Pro TV, serialul și s-a impus ca lider de audienţă, la nivelul tuturor categoriilor de public.
Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, în intervalul 21.32-22.57, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, serialul „Adela” s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 20,8% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, cu o medie de 4,7 puncte de rating şi 15,3 cotă de piaţă, potrivit unui comunicat remis Apropo de televiziune.
Ierarhia s-a pãstrat şi la nivel urban, unde Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 6,1 puncte şi 14,8% cota de piaţã, în vreme ce Pro Tv înregistra atunci 5,5 puncte de rating şi 13,4 cota de piaţã. Şi la nivelul întregii ţări, serialul „Adela” a fost prima opţiune a telespectatorilor, în intervalul menţionat. Aproape 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional, în minutul de aur, 22:54 urmăreau aseară serialul de la Antena 1.
Serialul este difuzat în fiecare joi, de la ora 20.30, la Antena 1.
CITEȘTE ȘI: Casa Zurli revine cu un nou sezon la Antena 1, din 10 octombrie
Foto: Antena 1