Popularitatea tot mai mare a site-urilor video a determinat reţelele de televiziune americane să experimenteze noi platforme de difuzare în încercarea lor de a atrage noi telespectatori. Cu aproximativ 1,44 de miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, Facebook a devenit un instrument extrem de căutat de companiile TV care încearcă să îşi vândă produsele prin intermediul site-urilor video, ce reprezintă categoria cu cel mai ridicat ritm de creştere în industria internetului.
Săptămâna trecută, Amazon.com a lansat episodul pilot pentru serialul său „Catastrophe”, pentru un timp limitat, pe reţeaua de socializare Facebook, în locul serviciului său tradiţional de streaming video, Prime Instant Video.
Postul HBO, deţinut de grupul Time Warner, a dezvăluit, miercuri, faptul că telespectatorii săi vor putea să vizioneze episoadele-pilot ale serialelor „Ballers” – cu Dwayne Johnson – şi „The Brink”, pe Facebook, pentru o perioadă limitată. Cele două noi seriale originale HBO au avut premierele duminică.
Turner Broadcasting, o altă reţea TV deţinută de grupul Time Warner, a anunţat în luna aprilie că a cedat drepturile exclusive VOD (video-on-demand) pentru programele create de diviziile sale Cartoon Network şi Adult Swim în favoarea serviciului de streaming video Hulu.
Sursa MEDIAFAX