Seria sud-coreeană „Squid Game”, cel mai mare succes de casă Netflix
Seria sud-coreeană originală „Jocul calamarului/ Squid Game” a devenit oficial cel mai mare succes de casă al Netflix, a transmis, miercuri, serviciul de streaming.
Thrillerul în nouă părți a devenit o senzație mondială de la lansarea sa cu mai puțin de o lună în urmă, scrie Reuters. Concurenți care au rămas fără bani în viața reală joacă jocuri din copilărie cu consecințe mortale. Totul pentru a câștiga un premiu de 45,6 miliarde de woni (38 de milioane de dolari),
CITEȘTE ȘI: Netflix a cumpărat primul studio de jocuri video și a lansat cinci producții pe mobil
Topul țărilor cu cel mai bun conținut Netflix. Unde se află România
Drama distopică a inspirat numeroase meme, costume de Halloween din treningurile verzi purtate de concurenți și recreări în lumea reală a diferitelor jocuri. De asemenea, a declanșat o dezbatere în Coreea de Sud despre societățile toxice competitive toxice. Totodată a generat un nou interes pentru cultura și limba țării în întreaga lume.
„Squid Game”, urmărit pe 111 milioane de conturi
„‘Squid Game’ a ajuns oficial la 111 milioane de conturi – devenind serialul original al nostru cu cea mai mare lansare”, au transmis reprezentanții Netflix pe Twitter. Seria a atins acest total în doar 27 de zile, de la lansarea sa pe 17 septembrie. Astfel a depășit cu ușurință drama de epocă britanică „Bridgerton”. Aceasta a fost urmărită de 82 de milioane de conturi în primele sale 28 de zile.
Netflix oferă puține informații despre audiențele de pe platforma sa. Cifrele pentru primele 28 de zile pe care le-a publicat în cazul seriei „Bridgerton” și al altor producții au inclus orice cont care a urmărit un episod timp de cel puțin două minute.
Netflix ar cheltui peste 500 de milioane de dolari pe conținutul produs în Coreea de Sud anul acesta
Ted Sarandos, co-CEO și director de conținut Netflix, a declarat că au fost surprinși de cât de popular a devenit „Squid Game”. „Nu am prognozat popularitatea sa globală”, a spus el într-o conferință care a avut loc luna trecută.
Seria a fost atât de populară, încât furnizorul de servicii de internet sud-coreean SK Broadband a dat în judecată Netflix. Compania vrea să-și recupereze costurile legate de traficul de rețea pe fondul creșterii numărului de spectatori. Iar o femeie din Coreea de Sud a cerut despăgubiri Netflix dintr-un motiv insolit. Ea a primit mii de apeluri farsă și sms-uri după ce numărul ei de telefon a fost prezentat din greșeală ca element cheie al complotului.
Netflix va cheltui peste 500 de milioane de dolari pe conținutul produs în Coreea de Sud anul acesta.
CITEȘTE ȘI: ”Peaky Blinders”: lungmetrajul se va filma în 2023, conform creatorului serialului omonim, Steven Knight
Foto: Profimedia Images