Seria 3 Coupe Cabrio

01 11. 2006, 11:58
La Salonul Auto de la Detroit din ianuarie isi va face debutul primul model coupe cabrio oferit vreodata de bavarezi. Pentru inceput vor fi disponibile doua variante, 325i si 335i, dar ele vor fi urmate la intervale scurte de timp de alte motorizari pe benzina mai slabe, respectiv de o

La Salonul Auto de la Detroit din ianuarie isi va face debutul primul model coupe cabrio oferit vreodata de bavarezi. Pentru inceput vor fi disponibile doua variante, 325i si 335i, dar ele vor fi urmate la intervale scurte de timp de alte motorizari pe benzina mai slabe, respectiv de o versiune diesel. Chiar daca este primul cabriolet BMW cu pavilion metalic, inginerii si-a facut treaba bine, acesta fiind unul foarte rapid: doar 22 de secunde sunt necesare pentru a-l deschide sau inchide. Nici spatiul util al portbagajului, de altfel maricel (350 litri), nu are prea mult de suferit, pavilionul ocupand doar 140 de litri. Pentru cine are nevoie de un spatiu mai mare, scaunele din spate se pot rabata. Seria 3 CC marcheaza si o premiera tehnologica, de data aceasta la nivel mondial. Este prima masina dotata cu tapiterie de piele ce reflecta razele solare. Pigmenti speciali au fost folositi care nu lasa scaunele sa se incalzeasca atat de tare ca unele imbracate in piele normala. Cand masina sta foarte mult in soare scaunele vor fi cu cel putin 20 de grade Celsius mai reci decat unele conventionale. Cum am spus, modelul de baza pentru inceput va fi 325i, care este propulsat de noul „6 in linie” ce dezvolta 218 CP si 270 Nm. Accelereza in 7,6 secunde pana la 100 km/h, in timp ce viteza maxima se apropie de 250 km/h. Consumul mediu anuntat este de doar 7,9 litri, dar cu siguranta nu va fi usor de realizat, necesitand o cenzura feroce a actiunilor piciorului drept. Cand vine vorba de 335i o discutie despre consum si economie nu-si are rostul, dar cu atat mai mult trebuie vorbit de fantasticul propulsor al acestuia. Avem de-a face tot cu 6 cilindri in linie (of course), dar ritmul lor „cardiac” este ajutat de doua turbine, puterea maxima atingand 306 CP, mai mult decat la M3 E36! Impresionant este si cuplul de 400 Nm, care, mai mult, este constant intre 1.300 si 5.000 rpm. Ambele modele vin echipate, in standard, cu transmisii manuale cu sase trepte, dar pot fi comandate si automate (tot cu sase rapoarte). Mai tarziu, gama de motoare va fi imbogatita cu 320i (170 CP), 330i (272 CP) si 330d, acesta din urma dezvoltand 231 CP si 500 Nm. Va fi capabil sa catapulteze CC-ul in doar 7,1 secunde pana la 100 km/h, in timp ce consumul mediu de 7 litri nu va speria pe nimeni.

Citeste mai mult in ProMotor