Ne napadește nostalgia. Se pare ca publicitarii au plecat atent urechea la discuțiile pensionarilor din autobuze, copleșiți de un sentiment dulceag cum ca nu era „chiar atat de rau” în epoca de aur comunista, ca lucrurile se întamplau mai lent și mai puțin vizibil.
S-au uitat vremurile negre în care frazele și comentariile erau creativ studiate înainte de a fi pronunțate… Comunismul se striga acum în gura mare, e reciclabil, ușor de exploatat creativ. Ca, nu de alta, e al nostru, l-am branduit temeinic, deci îl putem folosi cu sfințenie.
Și, ca sa fie clar, RomTricolor nu e o ciocolata pentru varsta a treia. E, mai degraba, „o senzație tare” pentru toți cei care nu au apucat sa guste din fructul comunist gaunos. Acum e dulce, un pic alcoolizat!
Ciocolata cu rom, produsa acum de Kandia-Excelent, beneficiaza de o campanie în forța produsa de agenția McCann Erickson.
„Pentru noi provocarea a fost sa repoziționam brandul Rom Tricolor pastrand în același timp spiritul autentic romanesc și parfumul proletar. Spre deosebire de alte marci romanești cu tradiție, care au optat pentru ruptura completa cu trecutul, alienand nostalgicii, noi am vrut sa îi pastram pe aceștia valorificand moștenirea ”Romului Tricolor””, spune Adrian Boțan, director de creație McCann/Creative Services.
Ciocolata cu rom face parte din aceeași categorie de produs cu napolitana Eugenia sau sucurile Cico, cu ciocolațelele cu Scufița Roșie sau Alba ca Zapada… toate fiind simbolurile copilariei comuniste. Poate din dorința de a concura produsele straine care merg pe aceeași nișa, cum ar fi batoanele energizante – Lion, Snickers sau Kit Kat – producatorii romani de ciocolata s-au gandit ca nu ar fi deloc rau sa creeze un brand autohton cu personalitate, a carui principala calitate este multitudinea de senzații create. Nu degeaba sloganul campaniei este „Senzații tari din 1964”.
Afla mai multe despre cele doua spoturi „Rom Tricolor” doar din