Cântăreața și actrița Selena Gomez a încheiat un acord cu Univision, extinzându-se în producția de televiziune și filme în limba spaniolă.
Selena Gomez și compania ei de producție, July Moon Productions, vor produce o serie de documentare care se va numi ”Mi Vecino, El Cartel” („The Cartel Among Us”) pentru viitorul serviciu de streaming al Univision. Blackfin, o companie de producție deținută de eOne de la Hasbro, va produce, de asemenea, serialul, care se concentrează pe „povestea unei crime care a zguduit o suburbie liniștită din Texas și a dat startul unei investigații internaționale de mai mulți ani”.
Seria documentară, care marchează primul serial în limba spaniolă al Selenei Gomez ca producător, face parte dintr-o investiție mai mare în streaming a Univision, care intenționează să lanseze un astfel de produs global anul viitor, după finalizarea fuziunii cu gigantul TV mexican Televisa.
„Avem aspirații foarte înalte când vine vorba de lansarea serviciilor noastre de streaming”, a spus Rodrigo Mazon, vicepreședinte executiv și director general al SVOD la Univision. „Scopul nostru și promisiunea noastră sunt să avem cea mai extinsă ofertă de conținut în limba spaniolă din lume.”
„Pentru că vrem și vom atrage întreaga populație de 600 de milioane de vorbitori de limbă spaniolă din întreaga lume, vom avea cea mai largă ofertă posibilă în ceea ce privește genurile și formatele. Vrem să atragem toate vârstele, toate naționalitățile și toate gusturile și vrem să fim lideri în acel spațiu”, a adăugat Mazon.
Înțelegerea cu Selena Gomez este notabilă nu numai pentru că deschide ușa către o relație ulterioară cu aceasta, care a produs seria Netflix „13 Reasons Why”, ci și pentru că subliniază importanța acestui tip de documentare, care sunt văzute ca fiind critice pentru viitoarea rețea de streaming.
Foto: Profimedia Images
CITEȘTE ȘI: „La Casa de Papel”: Netflix confirmă un spin-off cu personajul Berlin (VIDEO)