Michael Schumacher a parut ieri de pe alta planeta, unde gravitatia te lasa sa te misti în voie. McLaren si Williams pregatesc conjuratia
La cîteva secunde dupa start, pista australiana semana cu un cîmp de batalie. Lipsit de fair-play, Barrichello i-a taiat în doua rînduri calea lui Ralf Schumacher, si masina germanului a decolat ca o racheta sol-aer-sol peste brazilian. În jur, alte sase monoposturi pareau niste avioane doborîte de inamic, împachetate în fum.
Norocosii sau posesorii unor reflexe extraordinare au iesit din ambuscada. Au ramas Coulthard, Trulli, Michael Schumacher, Montoya, Irvine, Sato, Webber, Yoong, Villeneuve, Salo si Bernoldi. Dupa ce safety-car-ul a disparut, Trulli a înteles ca a-l avea pe Schumi în trena e ca si cum ai urca muntele cu un rucsac plin de jaratec. Italianul a cedat, invitînd masina de siguranta sa conduca din nou dansul.
Coulthard a simtit si el respiratia campionului în ceafa, greseste ca un sofer începator. Cînd înca safety-car-ul nu iesise, scotianul a pierdut controlul la 80 de kilometri pe ora. A fost duminica de picnic pentru cel care afirma ca este un candidat pentru titlu, David mergînd mai mult pe iarba decît pe asfalt. Montoya a profitat si a trecut de Michael, frînînd în stilul lui personal, la moartea cauciucului. Cîteva tururi, cei doi s-au luptat roata lînga roata, dar masina mai buna si experienta au învins, iar Michael a trecut în frunte.
Si dus a fost.
În spatele lui, eternii pricajiti profitau de sansa ivita de a se înfrupta din bucatele bogatilor. Plecat de pe locul 19, Irvine a terminat pe 4. Webber a luat doua puncte la debut, aducîndu-si compatriotii în extaz. Salo a marcat si el, la intrarea Toyotei în Marele Circ. Molipsit de gafele colegului sau, Raikkonen a iesit si el la iarba verde cînd rula cu viteza destul de mica, pierzînd locul secund.
Ieri, Schumacher a fost mare, iar masina de anul trecut a justificat aprecierea facuta de presedintele Ferrari, care o considera „perfecta”. Germanul a fost însa singurul pilot dintre cei care au terminat cursa care sa foloseasca gume Michelin. Iar una dintre primele declaratii ale celor de la McLaren si Williams, care alearga cu anvelopele francezilor, a fost ca în viitorul apropiat ar putea colabora în atacarea singurei zone delicate. Calcîiul lui Ahile atinge pista si pe el scrie Bridgestone.
Sursa: www.prosport.ro