Schumi este nemultumit

01 03. 2002, 09:19
Michael Schumacher e dezamagit de faptul ca va concura cu vechiul monopost. Michelin a încercat un truc, dar n-a tinut În culisele Marelui Premiu al Australiei, cursa ce va deschide duminica sezonul de Formula 1, atmosfera e trepidanta. Marea dilema este: cum va tine piept Ferrari teamurilor

Michael Schumacher e dezamagit de faptul ca va concura cu vechiul monopost. Michelin a încercat un truc, dar n-a tinut

În culisele Marelui Premiu al Australiei, cursa ce va deschide duminica sezonul de Formula 1, atmosfera e trepidanta. Marea dilema este: cum va tine piept Ferrari teamurilor rivale cu monopostul de anul trecut? Într-o conferinta de presa, Michael Schumacher si-a aratat dezamagirea pentru ca va fi nevoit sa concureze cu monopostul din 2001.

„Ce pot face? Am tras tare în teste, ceea ce va da rezultate pîna la urma, dar acum nu exista o alta solutie”, a ridicat din umeri germanul. Michael a afirmat ca nu se stie nici macar daca Ferrari va folosi F2002 în cursa de peste doua saptamîni, din Malaysia. Nu este însa exclus ca toata aceasta deruta sa fie simulata si noile masini Ferrari sa fie prezente duminica pe grila din „Albert Park”. În aceeasi conferinta, germanul a declarat ca nu va concura pentru o alta echipa decît Ferrari, contractul lui cu scuderia expirînd la sfîrsitul lui 2004.

Teamul din Maranello va avea însa un avantaj duminica în fata celor de la McLaren si Williams. Federatia Internationala de Automobilism a interzis pneurile pe care Michelin – care are contracte cu ambele formatii – le pregatise pentru întrecerea din Melbourne. Pneurile Michelin aveau sectiunea celor 4 santuri de forma trapezoidala, astfel încît, pe masura ce anvelopa se uza, avea o suprafata mai mare de contact cu asfaltul.

Constructorul francez a vrut sa speculeze o lacuna în regulament, dar FIA a declarat ca astfel formatiile care folosesc gume Michelin ar dobîndi un avantaj asupra celor ce au pneuri Bridgestone. Ron Dennis, directorul echipei McLaren, a trimis o scrisoare tuturor sefilor de echipe, prin care critica maniera FIA de interpretare a regulamentelor.

Un alt om dezamagit este Eddie Irvine. Nord-irlandezul a afirmat într-o conferinta de presa ca monopostul Jaguar are trepidatii în timpul mersului, din cauza aripii frontale. Tehnicienii au pregatit o noua aripa, pentru ca evolutiile masinilor verzi din primele etape sa nu fie jenante, dar rezultatele nu sînt îmbucuratoare.

Sursa: www.prosport.ro