Ti-a ramas caruta-n drum. Ridici capota si-ti vine sa chemi un taxi. Vezi numai fiare vechi si cabluri in nestire. Ti-aduci aminte ca mecanicul ti-a pomenit ceva de bujii moarte. Trebuie schimbate. Dar cum?
Ca sa nu te apuce bataiala, trebuie deconectata bateria. Cu maini de chirurg, desfa suruburile de la borne si scoate fisele. Oricum nu era nici un pericol pentru ca si bateria e moarta de iarna trecuta.
Daca te uiti bine, cateva furtunuri se infig cu tupeu in cutia de fier pe care specialistii o numesc chiulasa. Apuca-te ca inecatul de pai de ele si trage cu putere. La Dacii nu este indicat. Pericol de rupere a motorului.
Cu o cheie speciala pe care sigur nu o ai in trusa si pe care va trebui sa o cumperi, desfa bujiile una cate una. Nu incerca sa vezi ce au. N-o sa intelegi mare lucru. Doar desfa-le si arunca-le.
Scoate setul nou si pune-le, tot cate una in gaurile ramase libere. Daca s-au potrivit inseamna ca ai cumparat chiar bujii, nu sigurante pentru tabloul electric din casa. Seamana ca fetele de la Andre.
Pune la loc furtunurile, de preferinta de acolo de unde le-ai scos, urca-te la volan si da-i o cheie. Nu uita sa legi bornele de la baterie. Ar trebui sa porneasca, daca nu, oricum va arde feeric.
Sursa: PLAYBOY