Satira “Moarte lui 2020/ Death to 2020”, semnată de creatorii hitului Netflix „Black Mirror”, Charlie Brooke și Annabel Jones, a avut parte de cronici mai degrabă negative, mulți fiind de părere că pare un film făcut pe fugă.
Documentarul care s-a dorit a fi ironic la adresa întâmplărilor din acest an a fost lansat pe platforma de streaming Netflix, chiar în ziua de Crăciun. În timp ce unii au fost de părere că filmul ar fi trebuit să fie de cel puțin cinci ori mai lung, alții au considerat că realitatea a fost suficient de dură pentru a mai sta și în ziua de Crăciun să se întristeze privind o recapitulare a nenorocirilor din 2020.
Un film cu distribuție foarte bună, dar fără șarm
În ciuda unei distribuții foarte convingătoare, ce îi include pe Hugh Grant, Cristin Milioti, Samuel L. Jackson și alții, a mai multor puncte de vedere despre pandemie și a modului de interpretare, „Death to 2020” nu a trecut drept un film satirico-amuzant. Este considerat, mai degrabă, o recapitulare a evenimentelor din acest an, fără șarm și plin de stereotipuri luate de pe rețelele de socializare și din momente pe care mulți vor să le uite.
Potrivit criticilor de la Indie Wire, “Death to 2020” este un film superficial, în care nu s-a investit foarte mult, o înșiruire de interviuri care par că au fost turnate în mai puțin de o zi. Conținutul s-a vrut a fi unul realist, cu informație din viața reală, cu oameni diverși care au vieți diferite și pe care acest virus i-a pus pe același nivel, cel al neputinței.
Însă, se pare că socoteala din târg nu prea s-a potrivit cu cea de acasă, ba chiar a ridicat întrebarea “De ce chiar s-a vrut un astfel de film?”. Evident, fiecare percepe glumele în mod diferit, dar, de la a fi prezentat ca un documentar comic “pe care nu-l vei uita niciodată” până la rezultatul final, este un drum mai lung și arată că Hollywood-ul ”se pare că încă nu este tocmai pregătit pentru astfel de film”.
CITEȘTE ȘI: Tom Cruise și-a construit un studio de producție sigur împotriva COVID într-o fostă bază militară
FOTO: Profimedia