Produsele lansate sunt parte din campania Săptămâni Româneşti şi pot fi comandate doar în restaurantele McDonald’s din România în perioada 22 aprilie – 22 mai 2014. Oferta este completată de sandvişul cu porc şi sos de hrean, produs permanent în portofoliul lanţului de restaurante.
“Consumatorii noştri sunt cei care ne inspiră să fim îndrăzneţi. Pentru ei ne dorim să fim relevanţi, creativi şi vrem să ne asigurăm că au parte de un meniu variat în care celor mai cunoscute produse McDonald’s le sunt alăturate produse reprezentative local. Aşa am ales unele dintre cele mai cunoscute reţete pregătite în orice casă din România.”, declară Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.
Noile reţete McDonald’s îmbină perfect gastronomia românească cu atenţia companiei McDonald’s pentru cele mai bune ingrediente. Astfel, chifteluţele conţin carne de porc, condimentată cu ceapă, usturoi, verdeţuri şi sare, iar mini papanaşii sunt preparaţi cu brânză dulce, vanilie, zahăr şi îngheţată.
Acum, consumatorii pot regăsi gustul autentic românesc în fiecare restaurant McDonald’s din ţară. Produsele sunt disponibile atât în varianta meniu, cât şi separat în perioada 22 aprilie – 22 mai.