Santa Claus Kingdom, așa cum se numește proiectul, introduce un nou concept de divertisment pentru familii. Pârtia își va deschide porțile vineri, 28 noiembrie, fiind cel mai mare proiect și eveniment tematic indoor care va fi organizat în Capitală cu ocazia sărbătorilor de iarnă.
Pârtia va fi amenajată pe o suprafață de 5.000 de metri pătrați și o lingime de peste 32 de metri, în imediata apropiere a stației de metrou Aurel Vlaicu. În cadrul „regatului” amenjat cu ocazia sărbătorilor de iarnă vor fi amenajate și diferite spectacole.
”Ca și punct principal de atracție, Santa Claus Kingdom va lansa prima pârtie acoperită de schi și multe alte atracții tematice amplasate în interior, precum patinoar, pârtie de tubbing, carusel, zona de biciclete și karting cu pedale, perete de escaldă, trambuline și jocuri gonflabile, destinate copiilor de toate vârstele„, anunță organizatorii.
Peste 50 de evenimente și activități precum ateliere, piese de teatru, concerte de Crăciun, spectacole de magie, parade și multe altele, vor fi la dispoziția vizitatorilor, iar până pe 28 decembrie, copii vor putea veni să îl cunoască și să petreacă timp alături de Moș Crăciun.
Tărâmul magic din Santa Claus Kingdom va fi deschis zilnic până la ora 21.00, până pe 7 ianuarie 2015, pentru familii, adolescenți și copii de toate vârstele. În această perioadă, mai mult de 60.000 de vizitatori sunt așteptați pentru a testa toate atracțiile și jocurile și a participa la evenimentele organizate.
Prețurile biletelor de intrare încep de la 25 de lei și includ accesul la spectacolele și atracțiile din Regat. Santa Claus Kingdom va include și o zonă de restaurante, precum și mici magazine de souveniruri de unde vizitatorii pot produse specifice Craciunului.
„Așa cum ne-am obișnuit clienții, strategia noastră este să inițiem noi proiecte, evenimente și servicii de petrecere a timpului liber. Pe lângă evenimentele tematice, precum Santa Claus Kingdom, spațiul va găzdui cel mai mare loc de joacă indoor și va stabili noi standarde pentru acest segment de piață. Și prin noul proiect, rămânem fideli principiilor de siguranță și calitate care ne ghidează în toate activitățile noastre„, a declarat Irina Popescu, Marketing & Communication Manager, Divertiland.