Romtelecom se lanseaza in cursa pentru atragerea noilor
clienti.
Stim ca in perioada de criza bancile si companiile de telefonie
mobila au avut de suferit.
Astfel, pentru o incercare de reabilitare a situatiei, B.C.R.,
promotorul acestei initiative, a introdus facilitatea
suspendarii platii ratelor la credite pentru cei care raman fara un
loc de munca. Practic, la toate creditele noi incheiate,
pentru ca noua gaselnita se aplica numai clientilor noi,
banca ataseaza contractului si o polita de asigurare care
ii scuteste pe client de plata a pana la noua rate lunare in cazul
in care acesta ramane fara loc de munca si pana la 24 de
rate lunare pentru toata perioada asigurarii.
Cam acelasi lucru au facut si cei de la GarantiBank, doar ca
perioada de gratie este altfel repartizata. Astfel intrati in hora,
Romtelecom ofera aceeasi facilitate noilor abonati pentru
toate tipurile de produse: Voce, Clicknet sau Dolce.
Atat bancile cat si Romtelecom-ul au un singur scop:
sa-si mareasca profitul.
Nu este foarte greu sa-ti dai seama de ce aceste clauze sunt
facute pentru clientii noi. In situatia economica din prezent,
creditele se acorda dupa niste criterii mult mai stricte
decat in trecut, in plus, in prezent nu se mai incumeta
oricine sa-si faca un credit daca nu are siguranta locului de
munca,
Asadar, bancile, cu un risc relativ scazut de a se vedea nevoite
sa plateasca prea multe rate presupusilor someri, aplica un
procent de 0.2% creditului acordat, aceasta suma fiind
platita lunar de catre noii clienti pentru achitarea acestei polite
de asigurare care, dintr-o data, nu mai pare atat de
avantajoasa.