Românii au petrecut Crăciunul la PRO TV
Astfel, de Sărbători, PRO TV a deţinut supremaţia în topul audienţelor. Pe 24 decembrie, la nivelul publicului comercial între 18 şi 49 de ani, PRO TV a fost lider cu o audienţă medie a zilei de 2,9 puncte de rating şi 18,6% cotă de piaţă, aproape dublu faţă de Antena 1, cu 1,6 puncte de rating şi 10,3% cotă de piaţă. Şi pe 25 decembrie, PRO TV a fost liderul zilei cu o audienţă medie, pe publicul comercial (18-49 ani), de 2,9 puncte de rating şi 14,9% cotă de piaţă (Antena 1 obţinînd 2,3 puncte de rating şi 11,5% cotă de piaţă), iar pe 26 decembrie, PRO TV a fost din nou pe primul loc, cu 3,4 puncte de rating şi 18,6% cotă de piaţă, la nivelul aceluiaşi public comercial (18-49), pe durata întregii zile (Antena 1 înregistrînd 2,5 puncte de rating şi 13,4% cotă de piaţă).