România, printre destinațiile concurente pentru Malta
Discuțiile au vizat tendințele generale ale pieței, situația rezervarilor pentru Malta în sezonul estival curent, precum și modalitațile de colaborare între Autoritate și operatori, cu scopul creșterii vânzarilor.
Printre operatorii de turism participanți s-au numarat companiile Holiday Malta, Sunspot, First Choice, My Travel, Chevron, TUI și Thomas Cook.
„Întâlnirile au fost foarte bine primite de tour-operatori, având în vedere ca le-am aratat ca vrem sa le oferim întregul nostru suport pentru ca Malta sa-și recâștige cota de piața în Marea Britanie”, a afirmat Lungaro-Mifsud.
El a mai spus ca destinațiile cu care Malta concureaza sunt Turcia, Egipt, Tunisia și Maroc, care câștiga cota de piața, mai ales ca în unele cazuri pachetele turistice în aceste țari sunt mai ieftine. Lungaro-Mifsud a menționat faptul ca și o serie de noi destinații est-europene, precum Croația, Bulgaria, România, Muntenegru sau Slovenia își fac simțita prezența din ce în ce mai puternic, tot datorita tarifelor practicate.
„Totuși, avem semnale ca Malta ar putea încheia anul înaintea acestor destinații din perspectiva numarului de vizitatori britanici”, a spus președintele Autoritații.
Reprezentanții diviziei pentru Marea Britaniei a liniei aeriene Air Malta au semnalat un nivel încurajator al vânzarilor pentru Malta.
În lunile urmatoare, Autoritatea malteza va derula inițiative similare cu cea din Marea Britanie și în Franța, Olanda și Italia, dupa ce recent au avut loc întâlniri în Germania și Irlanda.
Mediafax