Rihanna este gata de primăvară în noile lenjerii florale “Savage X Fenty”

02 03. 2021, 14:59

Cântăreața Rihanna și-a lansat noua campanie de primăvară pentru linia de lenjerie intimă “Savage X Fenty”, care are la bază imprimeuri florale și este la fel de sexy ca fiecare colecție creată de vedeta din Barbados. Afacerea artistei a crescut atât de mult încât a fost evaluată la un miliard de dolari.

Artista, câștigătoare a nouă premii Grammy, care, în luna februarie, a lansat o colecție extrem de provocatoare cu ocazia Valentine’s Day, întâmpină acum primăvara printr-o linie “mai cuminte”, mai feminină, dar în același timp sexy, în stilul anilor 1970. Colecția este compusă din piese cu imprimeuri florale în combinații de culori turcoaz și portocaliu a fost anunțată pe Instagram. Vedeta poate fi văzută relaxându-se pe un  sezlong într-o grădină luxuriantă.

Rihanna și grupul LVMH continuă să lucreze la proiecte ambițioase

La începutul lunii, LVMH a anunțat că va face o pauză în colaborarea cu Fenty Fashion House, casa de modă care a fost lansată de Rihanna în mai 2019, sub umbrela grupului de produse de lux. Decizia a fost luată împreună cu  Rihanna, “pentru a crea condiții de colaborare mai bune”, dar cele două părți vor continua să se concentreze pe liniile Savage X Fenty, Fenty Beauty și Fenty Skin.

Entitatea privată L Catterton, la care grupul LVMH deține o parte din acțiuni, a ajutat brandul să se extindă cu o linie sportivă.

Totodată, Rihanna a lansat o ediție limitată, de 500 de exemplare, a autobiografiei sale, ”The Rihanna Book”, ce are prețul de 1.495 de dolari.

CITEȘTE ȘI: Rihanna a fost dată în judecată pentru plagiat  

Rihanna, goală puşcă în baie! Uite cu cine se sărută! Imagini controversate şi indecente  

Ce sfaturi de carieră ne dau celebrităţile? Iată ce spun Victoria Beckham, Rihanna, Lady Gaga şi alte nume grele

Foto: Profimedia Images