Cântăreața Rihanna și-a lansat noua campanie de primăvară pentru linia de lenjerie intimă “Savage X Fenty”, care are la bază imprimeuri florale și este la fel de sexy ca fiecare colecție creată de vedeta din Barbados. Afacerea artistei a crescut atât de mult încât a fost evaluată la un miliard de dolari.
Artista, câștigătoare a nouă premii Grammy, care, în luna februarie, a lansat o colecție extrem de provocatoare cu ocazia Valentine’s Day, întâmpină acum primăvara printr-o linie “mai cuminte”, mai feminină, dar în același timp sexy, în stilul anilor 1970. Colecția este compusă din piese cu imprimeuri florale în combinații de culori turcoaz și portocaliu a fost anunțată pe Instagram. Vedeta poate fi văzută relaxându-se pe un sezlong într-o grădină luxuriantă.
View this post on Instagram
Rihanna și grupul LVMH continuă să lucreze la proiecte ambițioase
La începutul lunii, LVMH a anunțat că va face o pauză în colaborarea cu Fenty Fashion House, casa de modă care a fost lansată de Rihanna în mai 2019, sub umbrela grupului de produse de lux. Decizia a fost luată împreună cu Rihanna, “pentru a crea condiții de colaborare mai bune”, dar cele două părți vor continua să se concentreze pe liniile Savage X Fenty, Fenty Beauty și Fenty Skin.
Entitatea privată L Catterton, la care grupul LVMH deține o parte din acțiuni, a ajutat brandul să se extindă cu o linie sportivă.
Totodată, Rihanna a lansat o ediție limitată, de 500 de exemplare, a autobiografiei sale, ”The Rihanna Book”, ce are prețul de 1.495 de dolari.
CITEȘTE ȘI: Rihanna a fost dată în judecată pentru plagiat
Rihanna, goală puşcă în baie! Uite cu cine se sărută! Imagini controversate şi indecente
Foto: Profimedia Images