Peter Jones, unul dintre cei mai importanţi antreprenori britanici, îi ia la întrebări pe magnaţii din spatele a două dintre cele mai cunoscute branduri din Regatul Unit, Michelle Mone, fondatoarea mărcii de lenjerie intimă, Ultimo şi Richard Reed, cofondatorul Innocent Drinks.
Decis să afle care sunt motivaţiile acestor doi oameni extrem de diferiţi, Peter studiază stilurile lor de conducere şi aruncă o privire asupra influenţei pe care o au personalităţile lor asupra specificului companiilor respective.
Peter o duce pe Michelle într-o călătorie emoţionantă înapoi la originile sale, la Glasgow, unde a dus o existenţă modestă. După ce a abandonat şcoala la vârsta de 15 ani, Michelle a avut mai multe slujbe înainte de a crea sutienul care înfrumuseţează decolteul şi datorită căruia va pune bazele afacerii sale, în 1996. Recunoaşterea internaţională a brandului Ultimo a venit în momentul în care Julia Roberts a purtat produsele acestei mărci în filmul Erin Brockovich, averea lui Michelle ridicându-se, în momentul actual, la aproximativ 50 de milioane de lire sterline.
Însă birourile lui Michelle sunt organizate scrupulos în comparaţie cu locul de muncă relaxat, plin de verdeaţă care caracterizează brandul Innocent Drinks. Compania este administrată într-un mod complet diferit, însă Richard dovedeşte că este la fel de serios în ceea ce priveşte afacerea, etica şi durabilitatea fiind punctele centrale ale metodelor de lucru.
Peter Jones intră, aşadar, în culisele companiilor, fabricilor şi stilurilor luxoase de viaţă ale celor doi antreprenori, dezvăluind, în acelaşi timp, suişurile şi coborâşurile construirii unei afaceri.