“Regina” – lider de audienţă
Astfel, în rîndul femeilor între 15 şi 49 de ani din mediul urban, în intervalul orar 20.30-23.24, Acasă s-a clasat pe primul loc şi a înregistrat o medie de 9,8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 27,7%. A fost urmat de PRO TV, cu 4,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 11,9%, iar pe locul 3 s-a clasat Antena 1, cu 3,2 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 9%.
Şi pe targetul urban all (femei şi bărbaţi de toate vîrstele din mediul urban), Acasă a fost lider de audienţă cu o medie de 7,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 20,1%. Pe locul 2 s-a clasat PRO TV, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe locul 3. Vîrful de audienţă înregistrat de Acasă pe acest target a fost de 10,8 puncte de rating cu o cotă de piaţă de 25,0% şi a fost atins la ora 21.18, moment în care la Acasă s-au uitat peste 1.200.000 de orăşeni.