Chicotsky a lansat luna trecută un serviciu unic de reclame, folosind drept panou publicitar propria… chelie. Astfel, pentru 320 de dolari pe zi, bărbatul se obligă să se plimbe toată ziua prin orașul Austin, asigurând o cât mai mare expunere reclamei plătite de client.
„Când viața îți oferă lămâi, fă o limonada” – pe acest principiu s-a bazat Chicotsky, care și-a pierdut majoritatea părului la o vârstă fragedă.
„Pentru că nu eu am ales dacă să fiu sau nu chelios, am hotărât să profit într-un fel de acest handicap” a declarat Chicotsky, care luna trecută și-a deschis firma Bald Logo. În timpul relativ scurt scurs de la pornirea afacerii, el și cu asociații săi au fost inundați cu cereri.
Chicotsky spune că a avut parte de evenimente emoționante, cum ar fi cand a fost abordat de un trecător care l-a întrebat dacă el este cel pe care l-a văzut pe Youtube.
Și strategia de promovare este deosebită: el este însoțit de două fete atrăgătoare care flutură reclame și de un echipaj de filmare. „Este simplu: când exista camere de luat vederi, lumea începe să se întrebe «Ce se întâmplă?» și devine curioasă” arată Chicotsky.
Afacerea merge bine, chiar dacă aproape jumătate din încasări sunt donete unei fundații care susține persoanele care suferă de alopecie, așa că Chicotsky vrea să își sporească în curând echipa de chelioși și să asigure serviciile și în alte orașe.