Reality Milennium

11 01. 2005, 15:11
Anul 2004 a fost, fara nici un fel de indoiala, al emisiunilor de tip reality-show. Trasul cu ochiul la viata unor straini a unit zeci de milioane de oameni de pe intreg globul. Degete taiate cu buna stiinta, sex in fata camerelor de luat vederi, cu scopul declarat de a procrea cat mai


Anul 2004 a fost, fara nici un fel de indoiala, al emisiunilor de tip reality-show. Trasul cu ochiul la viata unor straini a unit zeci de milioane de oameni de pe intreg globul.

Degete taiate cu buna stiinta, sex in fata camerelor de luat vederi, cu scopul declarat de a procrea cat mai repede, halucinatii provocate de zeci de ore de nesomn… Doar pentru bani? Posibil.

Nebunie? Nu e treaba noastra sa decidem asta. Lumea intreaga pare ca a cazut sub vraja reality-show-urilor. Cu scarba sau cu incantare, oameni de pe toate meridianele globului se dovedesc a fi cazut in patima voyer-ismului. Iar „Big Brother” este, surprinzator, una din cele mai cuminti emisiuni de gen.

Protagonistii au ajuns sa faca in fata camerelor lucruri despre care, in alte conditii, nu ar fi avut nici macar curajul sa discute. Motivul? Vechi de cand lumea: banii. Sumele câstigate in aceste reality-show-uri pot ajunge pâna la 1 milion de dolari, in functie de probe. Tarile in care acest tip de divertisment a prins cel mai bine sunt Germania si America, insa nici Singapore, Anglia sau Cehia nu raman mult in urma.

Analiza in intregime o gasiti doar in