“Cu toţii ne-am gândit, măcar o dată, cât de mult ne-ar plăcea să stăm de vorbă cu vedeta preferată, să descoperim lucruri pe care nu le-am putea afla de pe internet sau din presă. Şi ce ambianţă ar putea face mai plăcut momentul, dacă nu un prânz “so good” la KFC? Delicioasele Fillet Bites, un produs nou, savuros, la KFC, în care vei redescoperi gustul adevărat de pui, sunt doar elementul care vor face conversaţia diferită de toate celelalte”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.
Până pe 10 iunie, cu doar un singur vot în care nominalizezi VIP-ul cu care ţi-ar plăcea să ieşi la masă, aplicatia „So good VIP@KFC” te poate aduce faţă în faţă cu vedeta preferată. Cei trei câştigători vor fi desemnaţi prin tragere la sorţi la finalul competiţiei, cele trei prânzuri so good cu cele 3 vedete urmând să se desfăşoare într-un restaurant KFC.