Rapsodia Feminitatii
Cele care au avut inspiratia sa viziteze magazinul Sephora in saptamana ce a trecut au beneficiat de o sedinta de machiaj gratuita si au testat noile arome propuse de Guerlain si Cartier.
Peggy Sage a avut grija ca manechiura fetelor sa fie impecabila si a oferit demonstratii de pictura pe unghii cu produse din colectia de toamna.
Pentru ca parul lung, drept si matasos este din nou la moda, Nivea a venit cu o noua gama de intretinere pentru par iar la standul Wella si Pantene doamnele au putut testa cat de distrus este firul de par si la ce tratamente pot apela.
Saptamana s-a incheiat cu un show de moda la care au participat numeroase vedete si care a imbinat cu succes ritmurile clasice cu tinutele vestimentare moderne ale celor mai cunoscute case de moda.
Attitude, Tiffosi, Calliope, Springfield, La Femme, Marks & Spencer, Tosca Blu, Bata, Otter, Benvenuti, WomenÂ’s Secret, Kenvelo, Promod, Esprit, Terranova sau Rinascimento au reusit sa sublinieze tendintele modei pentru sezonul rece. Copii colectiilor Miniblu si Caribu au asigurat succesiunea anotimpurilor, de la toamna la iarna.
Showul a atins cu succes trenduri ca neominimalismul, neogrange, neocouture, all black si inspiratia sport a anilor 1980 pentru a sublinia feminitatea.
Un eveniment la o prima editie, „Rapsodia Feminitatii” a incercat sa demonstreze ca frumusetea este posibila la orice varsta si in orice anotimp.
Raluca Iorga