Publicitarii se voteaza între ei

15 08. 2005, 12:34
Toți avem opinii despre publicitate. ApropoTV a propus un joc inedit. Sa-și dea publicitarii înșiși cu parerea despre reușitele concurenței. A ieșit cu scantei! S-a dus jumatate de an de publicitate. S-au dus Effie, Ad'Or, Cannes, iar pana la


Toți avem opinii despre publicitate. ApropoTV a propus un joc inedit. Sa-și dea publicitarii înșiși cu parerea despre reușitele concurenței. A ieșit cu scantei!

S-a dus jumatate de an de publicitate. S-au dus Effie, Ad’Or, Cannes, iar pana la Portoroz mai e ceva. Publicitarii și-au luat meritata vacanța, nu înainte de a se supune testului Apropo TV de a comenta rezultatele despre viața campaniilor de la începutul anului și pana acum. Cațiva au raspuns provocarii cu topuri personale și explicații.

Rezultatele au fost dupa personalitatea fiecarui publicitar: unii au comentat riguros, alții au fost succinți, dar pe subiect… Iar unii au preferat sa vorbeasca despre sine deși regula era sa nominalizeze preferințe din zona „concurenței” nu din propriul portofoliu… Important e ca publicitarii romani se judeca între ei fara complexe!

Bogdan Naumovici, director de creație Leo Burnett

1. Spotul TV „Saracia și fumatul” – Totem Advertisig
2. Campania de print MTV – McCann Creative Services
3. Campania Dosarele Istoriei – Graffiti/BBDO
4. Campania de outdoor și presa Total Sport – GMP/MAP
5. Campania de print Honda – Cohn&Jansen

Adrian Preda, Director de creație, Graffiti BBDO

Locul 1: Campania Prigat – Energie naturala (Leo Burnett)
Execuții: „Jogging”, „Pescarul”, „Salteaua”, „Balena” și innovative media din magazinele Altex
Locul 2: Campania Altex/ Teletech (Leo Burnett)
Executii: „Razboiul stelelor”, „Scrabble”, „Firimituri” și „Aurolacul”
Locul 3: Campania Rom Tricolor – Senzații tari (McCann Erickson)
Execuții: „Roacherul” și „Vizita de lucru”
Locul 4: Campania Bergenbier (Leo Burnett)
Executii: „O bere buna se bea cu masura”, „Mireasa”, OPPS-urile și site-ul http://www.prieteniistiudece.ro/joc.html
Locul 5: Connex pentru viitor (McCann Erickson)
Execuții: „Curațenia”, „Educația” și „Reconstrucția”

Cristian Munteanu

Executive Creative Director,TBWAMERLIN
1. Cei din urma vor fi cei dintai.
Cred ca cea mai buna campanie de publicitate din ultimele luni este „Grupurile”, realizata de Gavrila&Asociații pentru Zapp. Cu un Orange inexistent din punct de vedere al creativitații și cu un Connex care a decazut foarte mult de cand nu mai lucreaza cu D’Arcy și Headvertising, Zapp a ajuns campionul comunicarii la categoria telefonie mobila, Internet și date.
2. Tot înainte, ca înainte era mai bine.
Mi-e greu sa creditez campaniile care apar cu o luna inainte de Ad’Or și se termina cu o saptamana dupa ce acesta se încheie, dar pe locul doi în topul meu se afla „Rom-ul Tricolor” al celor de la McCann. De ce? Pentru curajul lor de a inova într-o categorie dominata de femei care mangaie canapele, de soți și soții care își pastreaza numai pentru ei dulciurile și de doamne în capot care, dupa ce fac baie, își amintesc ce au facut în viața.
Citește ce alte premii au mai luat publicitarii numai în