Profitul Unilever a crescut cu 35% in primul trimestru
Grupul anglo-olandez Unilever Plc/NV a anuntat, vineri, o crestere de 35% a profitului net inregistrat in primul trimestru al anului, pAna la 927 de milioane de euro, in vreme ce vAnzarile principalelor sale produse s-au majorat cu numai trei procente.
Rezultatele confirma estimarile companiei, prezentate in luna martie, care au fost formulate pe baza performantelor din primele doua luni ale anului.
„Am inceput anul in forta. Ascensiunea continua a rezultatelor reflecta determinarea de a ne imbunatati profitabilitatea”, a declarat presedintele Unilever Plc, Niall FitzGerald.
Astfel, pentru ansamblul acestui an, compania anticipeaza o rata de majorare de 5-6% a vAnzarilor principalelor sale 400 de produse, printre acestea numarAndu-se detergentii Omo, supele Knorr, inghetata Magnum, ceaiurile Lipton si sapunul Dove.
Chiar daca in acest trimestru veniturile realizate din comercializarea acestor produse au urcat cu doar trei procente, numai in luna martie rata de crestere a fost de sase procente.
Mediafaxa