PRO TV – lider de audienţă şi în 2007
Astfel, conform datelor furnizate de TNS-AGB International, pe publicul comercial (din mediul urban, între 18 şi 49 de ani), în perioada 1 ianuarie – 30 decembrie 2007, Ştirile PRO TV de la ora 07.00 au fost lider de piaţă în proporţie de 99,6%, cu o audienţă medie de 2,8 puncte de rating şi 35,7 % cotă de piaţă. Lider în proporţie de 99,0% au fost şi Ştirile PRO TV din dimineţile de weekend, cu o audienţă medie de 2,4 puncte de rating şi 23,9% cotă de piaţă. Ştirile de la ora 13.00 au fost lider de audienţă în proporţie de 87%, cu o o audienţă medie de 1,9 puncte de rating şi 21,7% cotă de piaţă. Ştirile de la 17.00 au fost lider de audienţă în proporţie de 99,6%, audienţa medie atingînd 4,4 puncte de rating şi 29,8% cotă de piaţă. Ştirile de la ora 19.00 sînt de departe cele mai urmărite, cu un leadership de 97,8% din totalul ediţiilor difuzate. Audienţa medie a fost în 2007 de 6,8 puncte de rating şi 29,0 % cotă de piaţă, aproape dublu faţă de Antena 1 (3,6 puncte de rating şi 15,5% cotă de piaţă). Fără concurent s-au dovedit meciurile din UEFA Champions League, cu un leadership de 100%, tradus în 9,6 puncte de rating şi 29,7% cotă de piaţă, iar Ştirile PRO TV din sport de la ora 20.00, cu un leadership de 97,5%, au obţinut 6,4 puncte de rating şi 23,7% cotă de piaţă. În topul celor mai vizionate 100 de filme din acest an, PRO TV figurează cu 99 de poziţii în topul preferinţelor publicului.