Pro TV a fost lider de audiență luni seară, cu serialul „Vlad”, „Las Fierbinți” și Știri
Episodul de luni seară al serialului „Vlad” de la Pro TV a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 21.31 – 23:.43.
Astfel, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 7,6 puncte de rating și 22,1% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 6,3 puncte de audiență și 18,5% share. În același interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 7,4 puncte de audiență și 24,4% share, în timp ce locul 2 înregistra 6,7 puncte de audiență și 22,2% share.
De-a lungul celor două ore, peste 1 milion de telespectatori din întreaga țară au urmărit serialul, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
Cu multe semne de întrebare rămase după un episod cu un puternic impact emoțional, serialul, aflat la ultimul sezon, va continua lunea viitoare, de la ora 21.30.
Pe de altă parte, peste 2,1 milioane de români au urmărit „Las Fierbinți!”, luni seară. Episodul a fost lider incontestabil de audiență pe toate categoriile de public, potrivit televiziunii.
Serialul a înregistrat 12,3 puncte de rating și 30,6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6,5 puncte de rating și 16,3% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:28 – 21:30, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 9,2 puncte de audiență și 27,7% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 6.3 puncte de rating și 18,8% share. La nivel național, peste 2,1 milioane de oameni se uitau la serial, iar în minutul de maximă audiență, de la 20.56, peste 2,3 milioane de români urmăreau „Las Fierbinți”.
De asemenea, Știrile PRO au fost în topul preferințelor telespectatorilor, pe toate categoriile de public, și a înregistrat 8,7 puncte de rating și 30,9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea doar 3,2 puncte de rating și 11,5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 18:59 – 20:27, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 8,2 puncte de audiență și 33,0% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea doar 2,8 puncte de rating și 11,3% share. La nivel național, peste 1,4 milioane de oameni se uitau la PRO TV.
CITEȘTE ȘI: Chef Alex Petricean este noul prezentator „ShARE in bucate” de pe Pro TV Plus
„SuperStar România” a adus Pro TV în poziția de lider absolut de audiență
Foto: Pro TV