Victoria Italiei în fața Angliei, în finala EURO 2020, a adus Pro TV în poziția de lider de audiență, în intervalul 22.00 – 24.54, fiind cel mai vizionat program din România, din acest an.
În ultimele zile, europenii și-au ales favoriții: italienii sau englezii. Toată lumea aștepta să vadă cine va reuși să învingă și să câștige trofeul EURO 2020. Englezii au pornit cu un gând clar în minte, ”it’s coming home”, o parte a mesajului transmis prin piesa „Three Lions (Football’s Coming Home)”, lansată în anii 90 de David Baddiel, Frank Skinner și Lightning Seeds. După un meci trăit cu sufletul la gură de acasă, de la terasă sau de pe stadion, sloganul s-a schimbat către… ”it’s coming to Rome”. Italia a reușit, este noua campioană a Europei, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV a înregistrat 17,8 puncte de rating și 55% cotă de piață, de șapte ori mai mult față de televiziunea plasată pe locul al doilea, care a avut doar 2,7 puncte de audiență și 8,4% share. În același interval, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a înregistrat 15,8 puncte de audiență și 56,2% share, în timp ce postul clasat pe locul secund a raportat cifre de șapte ori mai mici, cu 2,4 puncte de audiență și 8,5% share.
Aproape 3 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit meciul, iar în minutul de maximă audiență, de la 22.48, peste 3,4 milioane de români se uitau la finala EURO 2020.
Această competiție extraordinară a ajuns la final, iar PRO TV a anunțat, luni, că a reușit să încheie achiziționarea drepturilor de difuzare a următoarelor două ediții ale Campionatului European de Fotbal UEFA, din 2024 și 2028.
CITEȘTE ȘI: Pro TV aduce în România formatul „Căsătoriți pe nevăzute”
Show-ul „Masked Singer România” revine la Pro TV cu sezonul al doilea
Foto: Pro TV