Pro TV și-a pastrat supremația dobîndita în ultimii ani pe piața televiziunilor, fiind lider de piața și în 2003.
Acest post a înregistrat în ultimele 12 luni cele mai ridicate cote medii de audiența pe principalele segmente de public și pe toate tronsoanele orare.
Potrivit datelor furnizate de TNS-AGB International, Pro TV a fost prima opțiune în preferințele majoritații telespectatorilor din mediul urban în prime-time, intervalul orar de maxima audiența al unei zile (19.00 – 23.00), se arata într-un comunicat remis MEDIAFAX.
Cu o medie de 8.1 puncte de audiența și o cota de piața de 20.4%, Pro TV a întrecut la nivel urban în prime-time Antena 1, care a înregistrat o medie de 7.5 / 19.0% și România 1, care a avut o medie de  6.0 / 15.1%. Pe principalul sau segment de public (18 – 49 ani, urban), numit și public comercial, Pro TV s-a distanțat și mai mult de cei doi concurenți datorita scorului de 8.7 / 24.6%.Â
Antena 1 a înregistrat pe acest segment un scor de 6.8 / 19.2%, iar postul public de televiziune, unul de 3.8 / 10.7%.
Televiziunea care gîndește liber a fost, în medie, cel mai vizionat post și la nivelul unei întregi zile de emisie atît la nivel urban (3.1 / 18.6%), cît și la nivel comercial (3.2 / 21.2%). Prin comparație, Antena 1 înregistrat scoruri de 2.5 / 15.0%, respectiv 2.3 / 15.4%, iar România 1 - 2.3 / 14.0%, respectiv 1.5 / 9.9%.
Pe tronsonul orar numit acces, cel cuprins între orele 17.00 – 19.00, Pro TV a fost din nou lider de piața cu 6.1 / 24.1% pe urban, respectiv 5.4 / 25.0% pe comercial. Comparativ, Antena 1 a obținut – 3.1 / 12.4%, respectiv 2.7 / 12.3%, iar România 1 – 3.2 / 12.7%, respectiv 2.0 / 9.4%.
Pe ultimul interval orar important al serii, late fringe, cuprins între orele 23.00 – 01.00, Pro TV a dominat cu o medie de 3.7 / 18.7% (urban), 4.3 / 20.9% (comercial). Pe acest tronson orar, Antena 1 a reușit un scor de 3.1 / 15.7%, respectiv 3.4 / 16.1%, iar România 1 2.1 / 10.9%, respectiv 1.8 / 8.7%.
Pro TV și-a devansat concurența și la capitolul știri. Astfel, în 2003, Olivia Steer și Mihai Dedu, Monica Dascalu, Andreea Esca, Cristian Tabara, Mihai Codreanu și Amalia Enache au fost prezentatorii de știri favoriți ai majoritații românilor.Â
Știrile de la ora 19.00 au fost, în medie, cel mai vizionat program informativ al anului atît la nivel urban cu 9.7 puncte de audiența și 26.9% cota de piața, cît și la nivel comercial cu 9.6 / 32.2%.
Prin comparație, Observator-ul Antenei 1 a înregistrat, în medie, un scor de 8.9 / 24.9% la nivel urban, respectiv 6.6 / 22.2% la nivel comercial. România 1 se situeaza pe locul al treilea, cu 5.7 / 15.9%, respectiv 2.7 / 9.0%.
În batalia știrilor de la ora 17.00, Pro TV a surclasat Antena 1 cu scorurile 9.4 / 42.1% (urban) și 7.7 / 41.6% (comercial) fața de 2.9 / 12.4%, respectiv 2.3 / 11.4%.
Pro TV a tranșat în favoarea sa și duelul știrilor matinale cu 2.5 / 29.0%, respectiv 2.4 / 32.6% fața de numai 2.3 / 31.0%, respectiv 1.8 / 29.7% – Antena 1 și 1.2 / 17.6%, respectiv 0.5 / 8.8% - România 1.
Pro TV a avut în 2003 și cele mai vizionate știri ale serii în rîndul publicului comercial cu 5.2 / 20.6%, fața de 4.4 / 16.6% Antena 1 și 2.3 / 7.8% România 1.
Totodata, în 2003 cei mai mulți dintre telespectatorii cu vîrste între 18 și 49 de ani au ales sa urmareasca preponderent filmele difuzate de Pro TV.
În topul celor mai vizionate 20 filme la nivel comercial, 17 poziții aparțin acestui post de televiziune. Lider în clasament a fost comedia „Garcea și oltenii.”
Mediafax