PRO TV a fost cel mai urmărit post de televiziune românesc în 2021. Anul a fost încheiat cu show-ul „Protevelion”, prezentat de Raluka și de Pavel Bartoș, care a fost lider detașat de audiență pe toate categoriile de public.
De-a lungul anului 2021, emisiunile din timpul zilei au fost în preferințele telespectatorilor și au înregistrat, în medie, 3,7 puncte de rating și 22,6% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea din poziția secundă a avut 2,5 puncte de rating și 15,7% share, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
Românii au rămas cu PRO TV și în prime time. În medie, emisiunile de seară au înregistrat 8,6 puncte de rating și 25% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 5,7 puncte de rating și 16,6% share. Și în 2021, emisiunea „Românii au talent” a fost cel mai vizionat show de televiziune, cu o medie a cotei de piață de 28,6%, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD.
În 2021, cota medie de piață a tuturor programelor de Știri a fost lider. În medie, jurnalul principal, de la ora 19.00, a avut un share cu 70% mai mare față de principalul competitor, cu 8,4 puncte de audiență și peste 29% cotă de piață. În ceea ce privește programele de Sport, în topul preferințelor telespectatorilor s-a aflat Finala EURO 2020, cu meciul Italia-Anglia, din 11 iulie, care a obținut o cotă de piață record de 56,2%.
94 dintre cele mai urmărite 100 de filme din 2021 au fost difuzate la PRO TV. Acțiunea, suspansul și emoțiile au fost combinația perfectă regăsită în filmele PRO care au fost în preferințele telespectatorilor.
Show-urile PRO TV sunt disponibile online și pe VOYO.
CITEȘTE ȘI: Un nou sezon „MasterChef” România debutează pe 12 ianuarie, la PRO TV
Foto: Profimedia Images