PRO TV a anunțat recalibrarea publicului țintă: targetul comercial urmând să fie Național 21 – 54
PRO TV a anunțat recalibrarea publicului țintă, targetul comercial urmând să fie național din grupa de vârstă 21 – 54 de ani, grade ESOMAR ABCD.
Informația a fost anunțată la evenimentul de lansare a grilei de toamnă a postului, de Florin Alexandrescu, Chief Business Officer PRO TV, potrivit unui comunicat remis Apropo de televiziune.
„Această recalibrare este și oportună, și relevantă, pentru situația curentă a distribuției puterii de cumpărare în România”, a declarat acesta. Targetul anterior a fost stabilit cu 20 de ani în urmă. În urma evoluției socio-demografice din ultimii ani, a migrației locative a populației din mediul urban către zonele metropolitane ale orașelor, a extinderii publicului activ și stabil financiar dincolo de 49 de ani, dar și a migrației segmentului de vârstă 18-20 de ani în afara României, s-a decis recalibrarea publicului țintă al companiei.
În noul target sunt luate în considerare gradele ESOMAR ABCD pentru a maximiza audiențele canalelor companiei către un public țintă relevant comercial.
”Nu am descoperit noi apa caldă, toate aceste date sunt deja folosite în toată Europa sau în SUA, iar, în marea majoritate a piețelor TV pe care le urmărim și către care aspirăm, targetul comercial este național 25-54. Prin urmare, considerăm că această recalibrare este și oportună, și relevantă, pentru situația curentă a distribuției puterii de cumpărare în România și o vom implementa în colaborările viitoare”, a adăugat Florin Alexandrescu.
CITEȘTE ȘI: Creatorii Untold și Neversea lansează emisiunea „Provocare pe care” la Pro TV
PRO TV anunță achiziționarea drepturilor de difuzare pentru UEFA EURO 2024 și 2028
Foto: Pro TV