Pro TV: 2,2 milioane de români au vizionat meciul Germania – România
2,2 milioane de români au vizionat meciul Germania – România vineri seară. Pro TV fiind lider de audiență absolut în intervalul orar.
Partida a înregistrat 12,3 puncte de rating și 36,1% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD. Televiziunea de pe poziția secundă avea 4,1 puncte de rating și 12% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, Pro TV a condus topul televiziunilor. A avut cu 11,5 puncte de audiență și 38,4% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 3,5 puncte de rating și 11,7% share.
În minutul de maximă audiență, de la 22.16, aproape 2,6 milioane de români urmăreau meciul.
Vineri seară, România a demonstrat că are puterea de a crea surprize în fotbalul mare. Echipa a încântat în prima repriză a meciului cu Germania, pe terenul acestora, din Hamburg. Din păcate, a doua repriză a scos la iveală forța nemților. Aceștia au răsturnat scorul, reușind să câștige meciul cu 2-1, potrivit unui comunicat remis Apropo de televiziune.
În ciuda înfrângerii de aseară și a clasării pe locul patru în grupă, românii păstrează șanse de calificare. Principala condiție este o victorie în următorul meci. Luni, de la 21.45, în direct la PRO, pe teren propriu, România va întâlni Armenia.
CITEȘTE ȘI: Pro TV a fost lider de audiență, cu „România, te iubesc!”, „Știrile Pro TV” și „Filmul Pro”
Foto: Pro TV