O campanie bizara care ii indeamna pe consumatori „sa
simta romantismul regalitatii britanice” promoveaza in mod
inadecvat produsele de lenjerie intima ale unei companii
chineze.
Jealousy International a exploatat in mod grosolan imaginea
printesei Diana pentru a-si vinde gama de lenjerie intima, numita
„Diana”.
Sloganul „Feel the Romance of British Royalty”
este insotit de indemnul „Free your mind, free your
style”.
Printesa Diana are brand de lenjerie
intima in China
In reclame nu apare printesa insasi ci o sosie a acesteia, care
a pozat imbracata sumar, purtand doar sutien, chiloti si tiara
specifica statutului pe care l-a avut Diana.
Campania a fost lansata la aeroportul Shenzhen din sudul Chinei
chiar cu ocazia implinirii a 13 ani de la moartea Printesei
de Walles (31 august 1997),
in urma unui accident rutier, in Paris.
Printesa Diana, melancolica la nunta cu
Printul Charles
Acest spectacol ridicol a avut loc in timp ce in Marea Britanie
decesul „printesei inimilor” la doar 36 de ani a fost aniversat de
admiratori care au varsat lacrimi cand au depus buchete de flori in
amintirea ei.
Clarence House,
reprezentanta a Printului Charles, fostul sot al Dianei, nu a
comentat in legatura cu reclamele controversate.