|
|
Nodul de transport va asigura legatura intre traficul rutier, cel feroviar si transportul subteran cu metroul.
Cartierul Drumul Taberei nu va mai fi izolat, din punct de vedere al circulatiei, de restul Bucurestiului. Primaria Capitalei va construi la Piata Danny Huwe (intersectia de la Razoare) un nod intermodal de transport care va rezolva problema circulatiei. Practic, aici se vor intalni un pasaj subteran, un tunel subteran de transport rutier, o linie de metrou si calea ferata a unei noi gari functionale.
Gara Cotroceni sau Panduri (inca nu a fost decisa denumirea) va avea o legatura cu mijlocul de transport subteran, in timp ce un pasaj rutier subteran va asigura curgerea fluenta a traficului rutier intre Bulevardul Geniului si Bulevardul Eroilor, incepand de la intersectia Geniului cu Vasile Milea, pana in dreptul Pietei Cotroceni.”Nodul intermodal de transport e generat de un tunel auto, la care se adauga liniile de metrou si, probabil, prezervata gara Cotroceni sau Panduri.
Metroul va trece la o adancime de 20 metri, iar peste el va fi canalul rutier. Acum analizam impreuna cu urbanistii posibilitatea realizarii unui alt tunel auto de-a lungul bd. Geniului, care sa faca legatura cu Soseaua Progresul (fost Trafic Greu – n.r.)”, explica Gheorghe Udriste, seful Directiei Transporturi a municipalitatii. Exista posibilitatea ca, tot aici, sa fie construit si un parcaj. Consiliul municipal Bucuresti a aprobat, in ultima sedinta, indicatorii tehnico-economici ai proiectului, ceea ce permite primariei sa deruleze procedurile legale pentru stabilirea firmei de constructii care va realiza proiectul.
Gandul.info