Prima ediție „SuperStar România” a fost lider absolut de audiență
Prima seară a preselecțiilor pentru show-ul de talente muzicale „SuperStar România” a fost lider absolut de audiență.
Show-ul a înregistrat 6,4 puncte de rating și 21,2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 3,9 puncte de rating și 13% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20.28 – 23.36, PRO TV a condus topul televiziunilor, cu 5,4 puncte de audiență și 21,4% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 3,6 puncte de rating și 14,1% share.
Peste 1 milion de telespectatori din întreaga țară au urmărit show-ul, iar în minutul de maximă audiență de la 20.57, peste 1.3 milioane de români se uitau la emisiune, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.
Show-ul care transformă oameni obișnuiți în adevărate superstaruri muzicale a adus spectacol și concurenți deciși să facă totul pentru visul lor. Smiley, Raluka, Marius Moga și Carla’s Dreams au avut parte surprize plăcute și le-au oferit încredere celor din fața lor cu „DA”-urile care i-au dus în următoarea etapă.
Cei care au reușit să obțină tichetul auriu și să se califice în următoarea etapă a „SuperStar România” sunt: Rusalina Bona, Andrei Ionescu, Alessandro Mucea, Sabina Balaoi, Cristian Lupascu, Ada Chicos, Cristian Toma, Denis Borovina și Raluca Moldoveanu.
Spectacolul continuă sâmbătă seară, de la ora 20.00, când alți concurenți vor veni în fața celor patru jurați pentru a demonstra că au ceea ce le trebuie pentru a câștiga premiul de 1 milion de lei.
Emisiunea poate fi vizionată și pe voyo.ro.
CITEȘTE ȘI: Prima ediție „Masked Singer România”, de la Pro TV, a fost lider absolut de audiență
„Căsătoriți pe nevăzute” începe marți seară la Pro TV
Foto: Pro TV