Prima aplicaţie pentru mobil pe piaţa românească de monitorizare media, lansată
Prima aplicaţie pentru mobil și tabletă pe piaţa românească de monitorizare media a fost lansată de compania mediaTRUST, fiind compatibilă cu Android și iOS.
Aplicația poate fi descărcată din magazinele Google Play, App Store și AppGallery. Cu ajutorul ei, experții și consultanții în relații publice, social media și marketing pot urmări în timp real aparițiile din toate tipurile de media utilizând un smartphone. Produsul mediaTRUST România este, în prezent, singura astfel de soluție mobilă de pe piața autohtonă, potrivit unui comunicat remis Apropo.
mediaTRUSTapp permite monitorizarea conținutului media nu numai din portaluri de internet, ci și din rețelele de socializare, presa scrisă, posturile radio și de televiziune. În prezent, peste 500 dintre clienții mediaTRUST Romania – corporații internaționale, companii locale, instituții naționale și de administrație publică, agenții de PR și agenții de marketing – pot gestiona rezultatele monitorizării media oricând și oriunde.
În mediaTRUSTapp, articolele pot fi chiar și ascultate. Aceasta este o caracteristică suplimentară care permite utilizatorilor să se informeze din articolele de presă fără a privi ecranul telefonului.
mediaTRUSTapp oferă oamenilor de PR acces chiar mai rapid la monitorizare media și, astfel, capacitatea de a reacționa imediat la conținutul aparițiilor, inclusiv din rețelele de socializare, atunci când este necesar. Mai mult, datorită opțiunii de notificare PUSH activată, aplicația va semnala de fiecare dată când apar noi informații despre subiectul monitorizat în mass-media. Materialele pot fi partajate și colegilor și părților interesate folosind cele mai populare platforme de mesagerie instantatee instalate pe dispozitivul utilizatorului. Acest lucru creează oportunități pentru o gestionare a comunicării și mai eficientă, de exemplu în social media, și, fără îndoială, ajută la prevenirea potențialelor crize de imagine.
Datorită aplicației, utilizatorii pot verifica și rezultatele activităților de comunicare desfășurate. În plus față de valoarea de advertising echivalentă (AVE), care exprimă sumele ce ar trebui cheltuite pentru materialul sau difuzarea unei informații date, dacă ar fi o reclamă în același format, poate fi verificat numărul de contacte potențiale cu mesajul media (audiență), iar datorită adăugării automate a culorilor titlurilor publicației în mediaTRUSTapp, utilizatorii vor fi informați dacă un anumit text este pozitiv în raport cu subiectul monitorizat (verde), neutru (gri) sau negativ (roșu). În plus, sistemul este echipat și cu un modul analitic în versiunea mini, care, grație graficelor, ajută în mod suplimentar la analiza evoluției comunicării.
CITEȘTE ȘI: Netflix a lansat primul său magazin online de produse inspirate de serialele de pe platformă
Foto: mediaTRUST