Prezervativele Obama „nu se rup, ca promisiunile lui”!
Iată că se găsesc și oameni care să câștige de pe urma politicii și, ținând cont că este vorba de politica celui mai important stat din lume, probabil că și câștigurile sunt pe măsură.
Say It With A Condom, a companie din New York care produce prezervative personalizate, a lansat, odată cu faza finală a campaniei pentru alegerile prezidențiale din Statele Unite, două modele de prezervative, Obama și Romney, după numele celor doi finaliști.
Reclama inscripționată pe ambalaj arată că prezervativul Romney „este bun în orice poziție”, în timp ce prezervativul Obama „nu se rupe la fel ca și promisiunile lui”.
Dacă vânzările acestor prezervative ar reflecta intențiile electoratului, atunci Obama ar câștiga alegerile cu un avans de 6-7%, lucru care miră reprezentanții companiei, pentru care mesajul de pe ambalajul prezervativului Obama este „mai degrabă negativ”.
Președintele companiei, Ben Sherman, spune că nu este la prima experiență de acest gen, lansând același tip de prezervative și la campania din 2008. Atunci, prezervativul lui Obama avea ca slogan „Folosește-ți capul„, în timp pe cel al contracandidatului său, John McCain, scria „Bătrân, dar verde„.