Pretul publicitatii la Premiile Oscar s-a dublat in 10 ani

19 02. 2008, 10:39

Advertiserii au cheltuit, in medie, 65 de milioane de dolari pentru ultimele zece editii ale Premiilor Oscar, sumele alocate dublandu-se comparativ cu 1998, este concluzia unui studiu realizat de TNS Media Intelligence, transmite Media Post.

Raportul TNS Media Intelligence arata ca advertiserii au alocat bugete de 80 de milioane de dolari pentru difuzarea de reclame in cadrul transmisiunii televizate a Premiilor Oscar de anul trecut, comparativ cu doar 41 de milioane de dolari in 1998.

Citeste mai multe pe Mediafax.ro

Johnny Depp si Clooney, printre nominalizatii la Oscar

Academia Americana de Film a desemnat marti, 22 ianuarie, nominalizatii care vor concura anul acesta pentru cel mai prestigios premiu din industria cinematografica.

Fastuoasa ceremonie de decernare va avea loc pe 24 februarie, la Teatrul Kodak din Los Angeles.

Citeste lista celor mai importante nominalizari!