Acest lucru a fost dezvăluit de presa britanică, care susține că este singura explicație pentru dublarea numărului de likeri într-o lună, la 128.000.
Pentru că distracție și pentru că informație! Noi te placem, tu ne PLACI?
Chiar dacă Facebook a dorit să dezvăluie presei detalii despre campania social media sustinută de staff-ul lui Cameron, un expert de marketing a calculat că suma plătită de partidul Conservator pentru promovarea imaginii premierului se situeaza în jurul valorii de 7.500 de lire sterline.
Campania, despre costul căreia care unii utilizatori de Twitter spun că este mai mare decât venitul lor anual, chiar a funcționat, numărul de fani ai premierului dublându-se într-o lună.
Folosirea campaniilor plătite este „o strategie foarte bună”, spun conservatorii, acestea fiind folosite și de candidații americani la președinție.
De partea cealaltă, liberal democrații consideră această campanie drept „patetică” în timp ce Sheila Gilmore, de la Partidul Muncii, spune că „ego-ul lui Cameron nu are limite”.
În ceea ce privește țara noastră, politicienii români au mai mulți fani pe rețeaua de socializare decât cei britanici. Pagina premierului Victor Ponta are peste 329.800 de like-uri, iar cea a președintelui Traian Băsescu, „Alături de președintele nostru”, are peste 287.000 de like-uri.
Președintele PNL Crin Antonescu are doar 70.000 de fani pe Facebook, în timp ce parlamentarul Elena Udrea are 147.000 de like-uri.