“Barni există pe piaţa prăjiturelelor din România de 5 ani, până acum înregistrând vânzări de peste 100 milioane de ursuleţi. Micii noştri consumatori se bucură în proporţii aproximativ egale de cele 3 arome existente: umplutură de ciocolată, de lapte şi de căpşune. Aceste rezultate ne-au încurajat să dezvoltăm gama şi să venim în întâmpinarea consumatorilor cu un nou produs delicios: Barni cu umplutură de măr. De asemenea, varianta cu căpşune are acum o reţetă îmbunătăţită”, declară Andreea Bogdan, Senior Brand Manager Biscuits – Kraft Foods România, parte a Mondelēz International.
Copiii consumă o gamă largă de produse care le asigură aportul nutriţional zilnic. Studiile au arătat că fructele reprezintă alternativa oferită cel mai des celor mici atunci când aceştia vor o gustare, iar merele şi căpşunele sunt în topul preferinţelor lor. “Ştim că celor mici le plac gustările variate, iar mamele doresc să le ofere produse cât mai sănătoase. Datorită ingredientelor sale, Barni poate reprezenta o alegere potrivită pentru o gustare echilibrată, consumat împreună cu un fruct sau cu un produs lactat,” încheie Andreea Bogdan.
Barni este o prăjitură pufoasă, potrivită pentru gustarea copiilor, fără coloranţi sau conservanţi.
Este făcută cu ingrediente simple şi de calitate: cereale, ouă, lapte, fructe. Porţia individuală de 30g, cu forma veselă de ursuleţ, este potrivită pentru gustarea copilului. Barni le aduce celor mici o gamă variată de prăjiturele: cu cremă de ciocolată, lapte, căpşune, iar din această primăvară şi cu mere. Toate cele 4 arome sunt disponibile atât în formatul de 30g, cât şi în cutia de 150g. Lansarea Barni, 45% fruct în umplutură este susţinută printr-o campanie de comunicare media integrată: reclamă TV, promovare online, degustari şi proiecte speciale.