„Când au apărut multinaţionalele, de la an la an, influenţă a devenit din ce în ce mai puternică. Au reuşit să ocupe aproape toată piaţă la intern, acciza a crescut foarte mult. De exemplu, ţigară Carpaţi fără filtru are aceeaşi acciza că şi ţigareta Kent. A scăzut producţia la intern şi astfel ne-am orientat la export. ” spune doamna Rada Gherghina, care a lucrat peste 30 de ani în Fabrica de Ţigarete din Bucureşti.
Romanii nu mai fumeaza brandul care a facut furori in urma cu zeci de ani intrucat s-au orientat spre tigarile venite din afara.
“Până la urmă consumatorul fumează preţul, iar dacă o ţigară Carpaţi este apropiată că preţ de o ţigară străină există această mentalitate că ce este străin este mai bun. Mai fumează Carpaţi cei care au fumat o viaţă această ţigară şi simt în continuare o plăcere. Un fumător adevărat este cel care vrea să simtă că îi rămâne şi puţin tutun pe limbă“, explică doamna Gherghina pentru a1.ro.