Postul de televiziune se va adresa copiilor şi va încuraja familiile să urmărească împreună programele, care vor conţine atât desene animate clasice, cât şi contemporane. Anunţul a fost facut astăzi de Gerhard Zeiler, preşedintele Turner Broadcasting System International Inc. şi de Christina Miller, preşedinte şi director general Cartoon Network, Boomerang şi Adult Swim (SUA).
Pornind de la cea mai vastă arhivă de animaţie din lume – din care fac parte producţiile Warner Bros, Hanna-Barbera, Cartoon Network şi MGM – programele Boomerang se vor axa pe desenele animate clasice precum „Tom şi Jerry”, „Looney Tunes”, „Fetiţele Powerpuff” sau „Scooby-Doo”. Alături de acestea, Boomerang va difuza o întreagă serie de noi animaţii contemporane produse de studiouri din toată lumea. De asemenea, postul de televiziune va difuza pentru prima dată conţinut original exclusiv în cele treisprezece ţări în care este prezent.
„Relansarea Boomerang drept cel de-al doilea post de televiziune pentru copii reprezentativ din portofoliul nostru este dovada aprecierii de care se bucură la nivel mondial”, a spus Zeiler.
„Suntem extrem de mândri să asistăm la trecerea acestei televiziuni într-o nouă etapă a existenţei sale – având acum un nou aspect şi un nou aer care îi confirmă calitatea şi contemporaneitatea. Acest fapt reprezintă un pas înainte în strategia noastră de a construi mai departe pentru succesul reţelei noastre internaţionale de televiziuni dedicate copiilor”, a precizat Gerhard Zeiler.
Dincolo de prezenţa sa în mai mult de 250 de milioane de case, Boomerang va veni cu platforme digitale şi mobile noi. Postul de televiziune va beneficia inclusiv o variantă îmbunătăţită a website-ului, care să ofere vizitatorilor o experienţă completă prin activităţi unice, jocuri şi conţinut nou. Fanii mai tineri se vor putea bucura de jocuri gratuite adecvate vârstei, în timp ce utilizatorii mai în vârstă pot afla mai multe despre serialele şi personajele lor preferate.